Tröttsam katt

Oavsett hur mycket jag än älskar min katt så höll jag på att bli tokig på honom inatt. Han jamade, pratade och gick omkring på mig tills jag nästan inte visste vad jag skulle göra med honom. Vi kanske är lite snälla som låter honom vara i sovrummet hos oss men han har alltid fått vara det så jag vill liksom inte ta ifrån honom det nu på äldre dar. Men då får jag också stå mitt kast. 
Det är bara segt att vara så trött på måndag morgon. Man borde ju vara pigg och nyter när man har haft hela helgen på sig och vilat upp sig. Känner mig dock inte sådan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nettzi's tankar

En glad tjej i mitten av trettioårsåldern som förflyttat sig i livet. Lite förvirrad i tanken ibland men gör mitt bästa att försöka reda ut dessa tankar :-) Gillar hockey, dans, heminredning, husvagnsliv, läsning och att umgås med familj, vänner och sambon.

RSS 2.0