Linedancen

Jag sitter här så här på torsdag morgon och tänker tillbaka till igår kväll. Det var linedance och som vanligt blev jag genomsvett men tycker att det är så roligt. Det enda som inte är skoj är att jag får ont i benen. Ändå från höftbenet och ner i knäna går det och det gör att jag inte hänger med i alla danserna. Det stör mig något otroligt! Jag älskar att dansa och buggen är inte några som helst problem. Pappa och jag var i Jönköping i fredags och då dansade jag för fullt men kände inte alls av det som jag gör på linedancen. Det kan förmodligen bero på att det inte är samma steg. Det känns i vilket fall som helst otroligt jobbigt och snart får jag väl uppsöka läkare för att se vad det är som är fel. Tyvärr har jag ingen övertro på läkare vilket gör att jag gärna drar mig för att gå dit, vilket ju inte gör saken bättre. Men men, det är bara att träna på. Och förhoppningsvis blir det bättre när jag kommer tillbaka till gymmet och får tränat. Det ska bli skönt att komma dit på söndag igen. Nu var det alldeles för länge sedan sist!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nettzi's tankar

En glad tjej i mitten av trettioårsåldern som förflyttat sig i livet. Lite förvirrad i tanken ibland men gör mitt bästa att försöka reda ut dessa tankar :-) Gillar hockey, dans, heminredning, husvagnsliv, läsning och att umgås med familj, vänner och sambon.

RSS 2.0