Kanske borde jag återuppta den här?

Idag är en sådan där dag.....en trist och tråkigt och allmänt ledsen dag. Jag känner mig tjock, ful och ledsen. Jag vet att det är mycket pms som spökar och förstör humöret. Och ändå är det här lite sedan jag slutade med minipillren. När jag gick på tabletterna så kände jag mig mest så här hela tiden. Det har jag sluppit sedan jag slängde in paketet långt in i badrumsskåpet. Det var bekvämt att slippa mens och sånt men inte att ha det där jäkliga humöret. Det har jag ju förstått så här efteråt att det var tabletterna som fick mig att känna så. Nu ska jag bara försöka ta tag i allt det där andra. 
Jag går på Viktväktarna och tycker att jag är duktig med att planera maten och äta ordentligt frukost, lunch och middag. Men sedan kan jag inte låta bli godis, glass och kakor och då förstörs allting. From idag ska jag försöka att avhålla mig från att äta sött mitt i veckan för jag vet att om jag börjar äta så är det kört. Därför är det bättre att jag håller mig ifrån det helt. Jag vill egentligen kunna äta emellanåt men det verkar inte som om det funkar. 
 
Kanske hjälper det att skriva en del igen??? Det var ju något som jag gjorde jättemycket förut men som hamnat i skymundan sedan jag blev sambo. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nettzi's tankar

En glad tjej i mitten av trettioårsåldern som förflyttat sig i livet. Lite förvirrad i tanken ibland men gör mitt bästa att försöka reda ut dessa tankar :-) Gillar hockey, dans, heminredning, husvagnsliv, läsning och att umgås med familj, vänner och sambon.

RSS 2.0