En underbar dag

Vissa dagar är så där underbara att man inte kan beskriva dem i ord. Idag har varit en sådan dag. Solen har strålat från en blå himmel och det har varit en riktig sommarvärme. M och jag tog bilen till Karlsborgs fästning, vandrade där i en del av de katakomber som de öppnat för allmänheten för en dag och bland en massa vacker natur längs med Vättern. En massa vackra bilder har det blivit och en av de finaste finner ni med här också. Hela dagen har jag bara varit fylld med kärlek och njutit av vara tillsammans med den jag älskar. Två veckor med bara sms och telefonkontakt har fått mig att sakna och idag tog jag igen varje sekund av de timmar vi varit åtskiljda :)
Livet är underbart! 
Jossan
2012-05-26 @ 23:04:28
URL: http://tallemaja.wordpress.com

Så härligt! Kram vännen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nettzi's tankar

En glad tjej i mitten av trettioårsåldern som förflyttat sig i livet. Lite förvirrad i tanken ibland men gör mitt bästa att försöka reda ut dessa tankar :-) Gillar hockey, dans, heminredning, husvagnsliv, läsning och att umgås med familj, vänner och sambon.

RSS 2.0