Att bry sig för mycket

Jag är en känslomänniska och bryr mig om mina kontakter, vänner, familj och omgivning. Något som gjort och gör att jag konstant också blir besviken. Jag tycker om att ha kontakt med människor i min omvärld och har många vänner/bekanta. Men något som jag märker mer och mer är att medan jag försöker anstränga mig och hålla kontakten så är det sällan som det ges något tillbaka. Vilket gör att varje gång som jag ber om en träff och det inte blir något av så blir jag bara mer och mer besviken. Just nu känns det som att jag ger och ger men inte får något tillbaka. Det kanske är dags att dra sig tillbaka och bara hålla mig till min lilla bubbla som jag har här uppe i Skövde och så får de andra komma till mig när de är redo. Annars är väl risken att jag dränerar mig själv fullständigt. 
 
Känns förresten skönt att få skriva av sig igen. Det behövs emellanåt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nettzi's tankar

En glad tjej i mitten av trettioårsåldern som förflyttat sig i livet. Lite förvirrad i tanken ibland men gör mitt bästa att försöka reda ut dessa tankar :-) Gillar hockey, dans, heminredning, husvagnsliv, läsning och att umgås med familj, vänner och sambon.

RSS 2.0